Od czego zależy cena?

Ceny usług będących w ofercie biura ustalane są indywidualnie z każdym klientem, dlatego w celu negocjacji oferty proponujemy spotkanie w biurze. Podstawowe czynniki wpływające na wysokość miesięcznej opłaty to: forma prowadzonej działalności, rodzaj opodatkowania, sposób prowadzenia ewidencji księgowej, liczba dokumentów, liczba pracowników czy wymagana ilość raportów i zestawień, a także indywidualne potrzeby klientów.

Od 90 PLN/MIESIĄC

Księga przychodów i rozchodów - od 120 PLN
Ewidencja ryczałtu - od 90 PLN
Księgi handlowe - od 500 PLN

Od 20 PLN/MIESIĄC

Zleceniobiorcy - od 20 PLN
Umowa o pracę - od 30 PLN

Od 50 PLN/MIESIĄC

Sporządzanie sprawozdań finansowych
Opracowanie wniosków kredytowych

Porady księgowe